Jurnal de bord, Ziua 4 din croaziera Goop- Celebrity Beyond. Corespondență din Italia!

a8-1-1

Ciao, Alisters! Am acostat în Santa Margherita! La ora 9:00 am avut un workshop foarte interesant cu Dr Ellen Vora despre anxietate și cauzele mai cunoscute și mai puțin cunoscute care o provoacă, despre remedii și mituri în acest sens.

Mi-a plăcut cum toți cei 15-20 de participanți ne-am așezat în cerc, după prezentarea lui Ellen și am vorbit un pic despre noi și de ce am ales să venim în acest retreat.

M-au impresionat multe povești și am realizat încă o dată cât de puternică este, de fapt, empatia umană când am văzut lacrimi pe obrazul tuturor, fără excepție, după o marturisire a uneia dintre cursante.

Dacă sunteți interesați mai mult de subiectul anxietății, puteți lua cartea lui Ellen Vora- “The Anatomy of Anxiety”. După curs, am coborât în colorata Italie.

Am vizitat rapid Santa Margherita, eu am descoperit că există lumânări electrice în biserică, Dana și-a luat niște ochelari haioși și Vogue-ul cu Linda Evanghelista pe copertă, a pozat/ filmat toate rufele de pe la ferestre pentru un video special:) și ne-am așezat la coadă la taxiul pentru Portofino.

Aici am făcut gașcă rapid cu patru persoane și luat împreună un mini van. Chiar ne-am simțit ca-n studenție. Unde mai pui că un tânăr i-a arătat Danei (pe tik tok:))) și care e cea mai frumoasă plajă din zonă. Portofino… frumos, frumos. În afara faptului că multe restaurante erau închise că e marți :), altele nici mâine nu deschideau … că e miercuri 🙂 și altele tocmai aveau pauză de trei ore:)))

Mi-a plăcut tot. Mai vin. Bine, cel mai amuzant a fost când la terasa unde am reușit să găsim un loc, chelnerul auzind că vorbim românește, mi-a adus un pliant în care era pozat cu Iliescu…

andreea esca croaziera

Ne-am întors pe vapor și, deși am fi dormit un pic, ne-am gătit nevoie mare pentru un cocktail la care eram invitate. N-am stat mult, însă, pentru că nu era grupa noastră de vârstă :).

Dana chiar s-a băgat un pic la somn, iar eu am fost la masaj. Doamne, ce bine a fost! Toată zona de Spa de pe Celebrity Cruise e extraordinară și terapeuții de nota 10. Seara s-a încheiat după cină cu un balans mărișor al vaporului.

Am auzit că și la București a fost furtună!? Mâine ne așteaptă o super-excursie organizată de GOOP la un domeniu din Toscana. O să căutăm și trufe. So… ci vediamo domani!