În croaziera Goop-Celebrity Beyond, a 10-a zi

moschino-fresh

Jurnal de bord:

• Roma, ultima zi din croazieră
  • Mulțumesc! Și înapoi, la treabă

Roma, ultima zi din croazieră

Roma sau ultima zi din croaziera noastră pe Marea Mediterană. Ne-am trezit cu noaptea-n cap deoarece la ora 7.00 trebuia eliberată camera și pregătită pentru noi oaspeți. Așa că, după ultimul mic-dejun cu vedere la mare din vacanță, am coborât în port, la aproximativ o oră de Roma.

Pentru că zborul nostru către România era la 21.00, am lăsat valizele la aeroport și am plecat spre centrul orașului.

Ca un făcut, de cum am urcat în tren, o conațională a început să cânte “unplugged”, special parcă să ne trezească brusc la realitate.

Gata cu răsfățul.

Ne-am dus la o cafea care s-a lungit până spre prânz – pentru că ne-am întâlnit întâmplător cu niște amice de pe vas, din gașca Goop – în grădina mea preferată de la Hotel de Russie și, restul zilei, doar am hălăduit pe străzi.

Mi-am amintit cum am intrat cu Alexia, acum mulți ani, într-un boutique Chanel punând pariu referitor la prețul unei genți și cum am râs cu lacrimi când am aflat suma, cum am învățat să fac un fel de mâncare cu semolina și trufe, pe care o descoperisem cu Alex la un restaurant de familie din strada Margutta, @Babette, cum ne-am distrat cu ocazia petrecerii burlacelor Roxanei, soția vărului meu, Titi. Ce nebunie când am venit cu gașca A List să vedem concertul lui Beyoncé de unde, când am plecat, am mers pe jos tot orașul că nu era niciun taxi… dar fusese așa de frumos că nici nu mai conta!

Mulțumesc! Și înapoi, la treabă

La întoarcerea în aeroportul din Roma, pentru reacomodare rapidă, Wizz Air a plecat cu aproape 2 ore întârziere și, când am ajuns la 2 dimineața, am așteptat niște zeci de minute să vină autobuzele la scară.

Dar realitatea cotidiană nu o ne strice nouă mood-ul! Mai ales că încă se mișcă pământul cu noi!

Tare a fost frumos!

Sunt fericită că am decis să merg în această croazieră și vreau să le mulțumesc tuturor prietenilor mei care, fără să știe, mi-au făcut acest cadou minunat de ziua mea!

Și, în curând și de ziua Danei, că acum vine!

Mulțumesc și echipei perfecte de pe Celebrity Cruises, cu Laurențiu în frunte!

Cât despre Goop și Gwyneth Paltrow aș zice că, prin experiența oferită, m-au făcut să înțeleg mai bine ce să fac și ce să nu fac atunci când vine vorba de organizarea unor asemenea retreat-uri și evenimente 🙂

Magda, Claudia, Nico, ați fi reușit oriunde în lume!

Și acum, înapoi la treabă, pentru că diseară găzduiesc Gala de Caritate a Fundației Renașterea “Diamons for Life Gala” by Kultho. Toate sumele obținute vor merge către susținerea Campaniei dedicate Prevenției și Depistării Precoce a Cancerului.

Puteți face și donații online, în acest scop, pe fundatiarenasterea.ro