Dieta pentru tenul tău. Interviu cu fondatoarele Panacea, o cremă de față 100% românească

panacea _C6I5903

Cucerită de crema de față Panacea, un produs 100% românesc, Raluca Leafu a ajuns până la fondatoarele brandului ca să îi afle povestea. Citiți interviul mai jos:

Nu știu dacă este un trend sau oamenii chiar au devenit mai atenți la stilul lor de viață. Aud din ce în ce mai des în jurul meu despre diete, produse bio, discuții depre ore petrecute în sala de sport, cosmetice pe bază de ingrediente naturale, ba chiar de haine care au la bază materiale organice.

Acum câteva luni mi-am cumpărat pentru prima oară o crema de față naturală. Nu prea sunt genul care să creadă în minuni după câteva folosiri, dar Panacea, căci acesta este numele cremei, a devenit instant preferata mea.

Mi-a placut că are o textură lejeră și este baza de machiaj potrivită pentru tenul meu.

Am vrut să aflu care este povestea din spatele cremei care m-a cucerit, fiind un produs 100% românesc. Pentru asta am stat de vorbă cu Sabrina Marinescu și Maria Ianus, fondatoarele brandului Panacea.

Care este povestea Panacea?

Povestea Panacea a început acum doi ani, când ne-am reîntâlnit ca proaspăt absolvente de facultate, fiecare din noi cu vise mari. Discutând, am realizat că ceea ce am studiat este perfect complementar și că împreună putem pune bazele unui business de succes. Planul era simplu și a funcționat perfect: Maria se ocupă de partea de producție și formulare a cremelor, iar Sabrina urma să se ocupe apoi de marketing și comunicare. Astăzi, doi ani mai târziu, ne mândrim cu Panacea Urban Apothecary, un brand de succes pentru care am muncit mai bine de doi ani.

Panacea Urban Apothecary este un brand ce propune o abordare nouă a îngrijirii tenului, o dietă a pielii. Bazată pe conceptul ca peste 60% din ceea ce se aplică pe piele este absorbit în sânge, cremele de față Panacea conțin numai legume, fructe și extracte de plante, deci numai lucruri ce pot fi mâncate. „Am observat cât de mult accent se pune în ziua de azi pe alimentația sănătoasă și am dorit să subliniem că la fel ar trebui tratată și pielea. Cele trei creme pe care le-am lansat pe piață fac parte din Panacea’s Skin Diet, dieta naturală și organică a tenului care credem noi că ar trebui începută de absolut oricine. Este vorba de o detoxifiere de toate ingredientele nesănătoase și toxice care au intrat în contact cu pielea oricui de-a lungul timpului”, ne explică Sabrina, legat de poziționarea brand-ului și misiunea Panacea. “Considerăm că toate remediile se găsesc în natură și tocmai așa am ales și numele Panacea, care este zeița greacă a tuturor remediilor. “


panacea

Care este modalitatea de preparare și care sunt ingredientele folosite?

„Absolut toate ingredientele folosite au fost atent selectate de noi în așa fel încât să se potrivească tenului sensibil și hiper sensibil”, ne spune Maria, care de­a lungul timpului s-a confruntat foarte des cu problema alegerii unei creme compatibile tenului hiper sensibil. Folosim numai ingrediente naturale și organice aduse fiecare din alt colț al lumii, pentru ca împreună să alcătuiască o dietă universală a tenului. Time Reversal este crema hidratantă ce luptă împotriva ridurilor și problemelor tenului matur, Skin Rescue vine în salvarea tenului sensibil ce are în general reacții adverse la la anumiți compuși sintetici, iar Detox este crema potrivită pentru tenul încărcat, cu tendință acneică și sebum în exces.

panacea IMG_0219-copy

Cât de importantă este crema în ritualul de înfrumusețare al unei femei?

Așa cum hidratarea și aportul de doi litri de apa pe zi sunt foarte importante pentru sănătatea și buna funcționare a corpului nostru, tot atât de important este să ne hidratăm pielea și să-i oferim nutrienții necesari ce sunt conținuți de o cremă hidratantă: emolienți și anti-oxidanți.

Pasul cel mai important al acestui ritual este, însă, cel de curățare și tocmai din acest motiv urmează să lansăm în octombrie o nouă gama de produse Panacea Skin Diet, ce vor pregăti tenul pentru hidratare.

panacea IMG_0265

Cum a fost primită crema pe piața din România? Aveți vreo idee de extindere și în afara țării?

Am crezut cu toată puterea în produselor noastre, fiind convinse că sunt cu adevărat extraordinare și din fericire, acest lucru ni s-a și demonstrat de-a lungul timpului. Nu există satisfacție mai mare decât mesajele de mulțumire ale clientelor, cuvintele de laudă și, mai ales, clienții care se reîntorc la noi și cumpără deja a treia cremă în 7 luni, de când am lansat produsele. De la bun început am avut în minte extinderea internațională și la nici patru luni după lansare, am fost selectate să reprezentăm România în cadrul Beauty World Middle East din Dubai. Prezența la acest târg ne-a oferit vizibilitate pe plan mondial și avem deja zilnic comenzi din afara țării. De asemenea, produsele noastre sunt deja vândute în magazine din Dubai și Rusia. Lucrăm constant în acest sens și deja ne pregătim pentru faimosul târg internațional Cosmoprof de la Bologna, unde vom reprezenta România în martie.

Unde găsim crema Panacea?

În România, momentan, ne-am axat pe partea de online, tocmai pentru a putea monitoriza și controla vânzările și pentru a înțelege mai bine piața. Produsele pot fi găsite pe site-ul nostru cu magazin online.