Bilanț 2017 tip A List Girls. Ce gesturi ale iubiților noștri au rămas în clasament

21751982_10214770922409350_279474692588226614_n

La sfârșit de an suntem cumva urmăriți de idea unui bilanț. Noi, câteva fete cucuiete, am zis să facem un top al celor mai frumoase povești de dragoste trăite. Numai că am realizat că nu suntem în stare de niciun clasament pentru că fiecare a fost altfel, la altă vârstă, în alt context, și fiecare a fost pe primul loc la vremea ei, așa că nu ar fi cinstit că acum să ajungă, Doamne ferește, la urma clasamentului.

De aceea am ales să enumerăm gesturile, momentele, „chestiile” care ne-au plăcut, impresionat, amuzat, din relațiile pe care le-am trăit.

Menționez că a participat și mama la acest articol 🙂 cred eu util pentru domni…

Numitorul comun este că ne plac bărbații care ne fac să râdem.

Apoi, iată „nebuniile” care ne-au rămas în minte, suflet, despre cei care ne-au cucerit până în 2018:

„M-a cerut de nevastă când aveam doar 14 ani”, „eram la un curs la Londra și el locuia în Barcelona și mi-a dat un mesaj în care zicea să nu-mi fac planuri, că a doua zi la oră 21, luăm cina împreună”, „mă săruta în podul palmei”, „mi-a cumpărat o vază cu flori care făcea parte din vitrina unui magazin”, „mi-a trimis un mesaj cum că a doua zi la 6 dimineața mă așteaptă la aeroport, să-mi fac bagajul că plecăm undeva 5 zile”, „mi-a botezat sânii”, „mi-a luat flori noaptea dintr-o piață”, „mi-a scris poezii”, „n-a dormit nici el când eu aveam de lucru doar ca să stea cu mine”, „mi-a comandat și mi-a trimis mâncare la birou printr-o firmă de catering”, „mi-a zis că dimineața plecăm în vacanță”, „odată am decorat ușa de Crăciun și am lăsat alături un sac de Moș Crăciun iar el mi-a dat mesaj că am un cadou de la Moșu’ în acel sac, deși nu mai eram împreună…”, „un tip și-a schimbat zborul către SUA doar ca să se vadă cu mine la un prânz, „îmi punea zi de zi un trandafir în ștergătorul de parbriz”, „a cumpărat bilete de avion să mergem undeva peste 3 luni deși ne știam de două saptamani”, „îmi scria scrisori de dragoste”, „îmi zicea că sunt îngrozitoare, dar tip Seinfeld”, „mi-a deszăpezit mașina o oră deși eram certați, dar știa că vreau să o folosesc”, „a condus 250 km dus și 250 km întors doar pentru că eram supărată și a vrut să stea cu mine o oră”, „mi-a gătit o cină surpriză cu tot ce-mi plăcea mie să mănânc deși el ura acele ingrediente”, „mi-a pregătit o cadă cu spumă și un pahar de vin pentru că îi spusesem că vin obosită acasă și asta era tot ce mi-aș fi dorit de la viață în acel moment”, „îmi făcea masaj cu palma peste stomac când îi spuneam că mă doare burta”, „ma săruta în lift”, „mă ducea să vizitez atelierele unor pictori prin mansardele dărăpănate ale Bucureștiului”, „mă incita faptul că îmi vorbea vulgar despre sex”, „ne-am comportat ca niște necunoscuți toată ziua și doar când am ajuns singuri în cameră am redevenit un cuplu”, „m-a așteptat pe pista avionului un angajat de la compania aeriană cu un buchet de flori și cu poza mea de pe Facebook printată, ca să mă identifice și să facă să-mi parvină florile de la iubitul meu”, „când am plecat odată din țară, mi-a lăsat la ușă pălăria lui cu un bilețel în care îmi ura vacanță plăcută și-mi zicea să iau și pălăria cu mine ca să fim cumva aproape”, „a stat două ore la coadă, afară, la H&M în Ungaria la 2 grade Celsius, ca să-mi cumpere ceva ce nu se găsea la noi, dar despre care știa că îmi doream”, „nu aveam pat și dormeam pe mochetă, dar cu cearșaf ”, „de ziua mea mi-a făcut un slideshow cu pozele noastre, m-a luat la dans și mi-a invitat toți prietenii într-o vacanță”, „a venit după mine la Barcelona de Revelion deși abia ieșiserăm la câteva întâlniri”, „mi-a spus că ochii căprui sunt de ciocolată”, „am stat pe iarbă noaptea, pe furiș, și ne-am uitat la stele”, „îmi amintesc cum fugea de fosta iubită ca nebunul prin pădure ca să nu mă supăr eu”, „ne-am distrat de minune sărutându-ne după ce ne țineam limba în apă foarte rece”, „stăteam câte o zi întreagă numai în pat”, „îmi trimitea bomboane de ciocolată la birou”, „mi-a oferit un inel de logodnă improvizat dintr-o sârmă, într-o peșteră din Portugalia”, „un actor străin cunoscut fugea de proprii bodyguarzi ca să se plimbe cu mine“, „o strângere de mână care a fost începutul unei relații de 14 ani”…

Tu de ce momente îți amintești? Pune-le pe hârtie până la miezul nopții! 🙂